2009-03-08

Hillbilly deluxe

Vi är hemma igen efter 2 dagar i Värmland. Planet från Afrika var kraftigt försenat och storebror och co kunde inte komma eftersom ungen var sjuk. Men vår lilla överraskningsfest blev väldigt lyckad trots allt och jag åt massor av tårta. Jag har dock ingen ångest över tårtan med tanke på att jag gick vilse i skogen 2 dagar på rad. Jag blev lite väl exalterad över att vara omgiven av träd och snö så jag traskade glatt på utan att tänka så mycket på i vilken riktning jag gick. Att gå i skogen är det bästa som finns och jag vill inte ens ha musik i öronen för i skogen finns inga ljud som behöver stängas ute. Grenar som knakar, snö som krasar under fötterna och något enstaka djur som tjuter (förmodligen en hare som blir tagen av den värmländske vargen!) är musik nog för mina öron för innerst inne är jag en hillbilly.

Inga kommentarer: