2009-11-15

Utvärdering

Måndag: Mådde pyton och sov uselt hela natten. Vaknade med illamående men klev upp och hoppade i träningskläderna med förhoppningen om att frisk luft och lite motion skulle ställa rätt måendet. Efter 40 minuter ramlade jag tillbaka in genom dörren kallsvettig och jävlig. Hej vinterkräksjuka. Feber, kräkningar, värk i kroppen och en trötthet jag aldrig tidigare upplevt. Sov hela dagen.


Tisdag: Trött, trött, trött. Ingen feber men TRÖTT. Kom iväg ut på en timmes promenad under förmiddagen men höll en låg puls.


Onsdag: Trött men ändå full av energi. Tillbaka i vanliga gängorna. Powerwalk följd av poweryoga. På eftermiddagen tog jag en bonus-powerwalk.


Torsdag: Uppe med tuppen. Powerwalk + spinning. Allt innan klockan 8!


Fredag: Uppe med tuppen. Powerwalk + bodypump. Härligt!

Lördag: Powerwalk + nytt ben- och rumppass på gymmet. 60 minuter, ganska högt tempo. Gött i gumpen.

Söndag: Powerwalk + en tur till gymmet för armar, axlar, rygg + mage.

Jag är riktigt nöjd! Det sög att vara sjuk och klen ett par dagar, men jag kom tillbaka med riktigt bra energi. Och lördagens gympass var en religiös upplevelse. Det var helt enkelt fantastiskt. Jag hade filat på passet ett tag och det var glädjande att det fungerade så bra i praktiken också. Idag kan jag knappt gå men det är som det ska vara.

Inga kommentarer: